[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

MEKSYK ;-))))

From: Piotr <niszczyciel_malpka_o2.pl>
Date: Sat Apr 24 2004 - 13:39:57 CEST

A wiec tak ;-)) mam zainstalowany slackware 9,1 ;-)) z jadrem 2.4.22 tak
jak on ma tam standardowo wszystko ;-)) chcialem zainstalwoac HTB i path
of string ;-)) zeby podzielic lacze i zablokowac kaze ;-)) i teraz tak
co jest mi potrzebne zeby to wszystko zrobic ;-)) bo nie wiem czy dobrze
mysle :

kernel-source-2.4.24-noarch-2.tgz ---> sciagniete z www.slackware.com (
i teraz mam pytanie czy jak potem ustawia sie opcje jadra ;-)) czy to
jadro jest ustawione standardowo tz ze wystarczy wlaczyc HTB i string;-)??)

nastepnie:

iptables-1.2.9 ---> z www.iptables.org to najnowsze 2003 nov 02
patch-o-matic-20031219.tar.bz2 czy ???
patch-o-matic-ng-20040302.tar.bz2 tez z www.iptables.org

moze byc ?? iproute2 2.4.7 czy trzeba jakies nowsze ????
HTB 3.6
i teraz nie wiem czy trzeba cos takiego tez IMQNAT ??? patch
zaczerpniety z listu Patricka McHardy (imqnat.diff)
i jeszcze jedno tez jakies IMQ ( imq-2.4.19.tar.bz2)

;-)) i tak czy to wszystko wystarczy do prawidlowego skompilowania jadra
i uruchomienia HTB i string czy cos jest zbedne ??? albo czegos brakuje ????

Za odpowiedz z gory dziekuje ;-))