[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: fstab+swap

From: slackstrzeg <slackstrzeg_malpka_wp.pl>
Date: Tue Apr 20 2004 - 19:45:53 CEST

Corvin wrote:
> [...]
A tak z ciekawości po co Ci 2 partycje swap? Nawet jeśli masz
zainstalowanych kilka dystrybucji mogą one kmorzystac z jedenj partycji
swap. Przeciez nie pracujesz jednoczesnie w kilku systemach. A przy tej
ilosci ramu to zachowanie swapu jak najbardziej na miejscu. Musiałbyś
użyc jakis pamięcizernych procesów aby Ci swap zaczał ostro pracowac:) A
  tak w ogole to lepiej jak nie trzeba z niego korzystać :)