[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

kernel robi sobie jaja?

From: piotrek <netnis_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Mon Apr 19 2004 - 14:06:01 CEST

Slackware 9.1

kompilowalem kernel 2.4.22 dolaczony do dystrybucji a pozniej 2.4.26,
gdyz chcialem miec funkcje:
BOOTP support, RARP support, Root file system on NFS
przy okazji usunalem niepotrzebne mi smieci typu pcmcia, raid, sieci
bezprzewodowe, radio, hotplug, Video i Radio 4 Linux, isdn, irda i cos
tam jeszcze

wyskakuja mi bledy zwiazane z plikami *.o (nie spisywalem), jezeli nawet
make bzImage zakonczylo sie sukcesem to pojawialy sie bledy przy make
mudules_install

kilka razy udalo mi sie zkompilowac ale komunikat byl zaskakujacy: jadro
jest za duze dla standardowej dyskietki (??)
dziwne, bo plik bzImage ma odzmiar od 1.1 do 1.3 MB

czy to normalne? w Slackware 8.1 nie mialem zadnych problemow z kompilacja
obrazy plyt sa ze Szweckiego mirrora podanego na slackware.com, sumy
kontrolne sa poprawne, instalacja systemu nie sprawia zadnych problemow

--
pozdrowiska
piotrek