[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Kernel 2.4.25 i siec

From: Jarosław Siebert <jsiebert_malpka_poczta.wp.pl>
Date: Fri Apr 16 2004 - 16:09:08 CEST

On Fri, Apr 16, 2004 at 11:40:13AM +0200, Jacek K. Błaszkowski wrote:
> Et circa horam Friday 16 of April 2004 10:36, clamavit Slawek:

> Hmm, gdyby tak było, to 2.6 byłoby już w currencie ;)
>
> Ale faktem jest, że gdy niedawno instalowałem Slackware 9.1 na maszynie z
> sieciówką VIA Rhine, to na 2.4.22 nie chciała działać. Po uaktualnieniu do
> 2.4.25 z currenta ruszyła.
może wina acpi - w okolicach 2.4.22 troche było mieszania, starsze biosy
automatycznie zaczynały wyłączać acpi, przy wymuszeniu acpi przestawały
poprawnie działać urządzenia pci (np u mnie też karta sieciowa via rhine)
dopiero podanie opcji pci=noacpi do lilo append=".." rozwiązało ten problem.

> Taka ciekawostka.
z ciekawostek dodam, że przy pierwszych wsparciach procesora via c3, nie
dzialala siec. Przy wybraniu architektury i686 nie dzialal mod_ssl w apachu,
w ktoryms z powyzszych przykladow w apachu+php podczas obliczen do wykresow
realizowanych na gd w logach apacha pojawialy sie segfaulty.

pozdrawiam
        iu1j4

--
             :: Jarosław Siebert ::