[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: serwer terminali, pxes

From: piotrek <netnis_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Thu Apr 15 2004 - 19:36:49 CEST

Grung wrote:

> Mialem taki sam problem z odpaleniem PXES Config, wkurzylem sie i sam
> zaczalem sobie edytowac ten duzy plik ;D, po co automatyka ;)
znaczy sie ktory? cos z PXES Config czy PXES Base? tam mozna dosyc duzo
edytowac tylko nie wiem co :)

> A jeszcze inna sprawa ze ten PXES troche lipny jest... poszukaj innej
> dystr. moze by sie Damn Small Linux nadal jako plik bootujacy przez PXE
poszukam, chociaz PXES wydawal sie w miare prosty do zrobienia

zastanawialem sie nad LTSP, ale nie wiem, czy bedzie to dzialac tak jak
PXES i czy musze kompilowac jajco serwera, czy moze chodzi tam o jajco,
ktore ma byc pobierane przez terminal

--
pozdrowiska
piotrek