[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

PTS'y ?

From: Pawel <pawel_malpka_czelusc.tbg.net.pl>
Date: Wed Apr 14 2004 - 01:04:42 CEST

Hej!
Mam taki niby maly problem, ale dreczy mnie on od jakiegos czasu dosyc
bardzo.
Otoz przerekompilowalem sobie kernela z 2.4.25 na 2.6.5 i niby wszystko ok,
dmesg nie wywala zadnych niepokojacych komunikatow, ale.. gdy loguje sie na
serwer to oczywiscie wlaze na terminal (?) pts/x ktory zawsze byl liczba
mala, przewaznie mniejsza od 10. np. pts/1, pts/4 - po wylogowaniu jakos to
sie redukowalo i ponownie przydzielalo najnizszy mozliwy numer. A teraz mam:

root@czelusc:~# w
00:57:35 up 7 days, 9:42, 2 users, load average: 0,22, 0,09, 0,08
USER TTY FROM LOGIN@ IDLE JCPU PCPU WHAT
karas pts/122 xxxxxxx.org Sun12pm 11:54m 2.46s 2.40s irssi
root pts/184 admin 12:57am 0.00s 0.10s 0.03s w

Jak widzicie pts'y mi nie spadaja, chodziaz ludzi mam aktualnie zalogowanych
o wiele mniej niz 184 :) Nie wiem co sie stanie jak dotre do limitu
otwartych powlok, jaki ustawia sie w kernelu. Bodajze 256. Wywali mi "no
device letf" ?? Reboot systemu co kilka dni nie wchodzi w gre. Co wiec
zrobic zeby pts'y automagicznie sie redukowaly?
Dzieki za jakakolwiek pomoc.
Pozdrawiam,
--
Pawel Skocz