[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czy komu¶ się udało...

From: Dj Gippo <djgippo_malpka_USUNTO.satfilm.net.pl>
Date: Tue Apr 13 2004 - 16:52:52 CEST

Konrad wrote:

> Czy komu¶ z was udało się odpalić eterma albo xfce na slacku 9.1?

ja aktualnie siedze na slacku 9.1 i wlasnie pod xfce :) i jakojs
dziala...zainstalowalem go z cd - wersja nienajnowsza 3-99 z hakiem ale
coz... co do wersji najnowszej 4.10 chyba to z tgz nie dziala napewno bo
tez juz kombinowalem roznymi sposobami i przez normalna instalke i przez
upgrade i nic.. ale starsza wersja z cd chodzi bez problemu

btw. witam grupe bo jestem tu nowym narybkiem ;)
przy okazji moge prosic o adres do faq tej grupy ?
pozdrawiam
--
Dj Gippo
www.djgippo.prv.pl GG : #2364689