[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problemy z dzwiekiem

From: silv <jaworskib_malpka_poczta.onet.spam>
Date: Tue Apr 13 2004 - 20:00:45 CEST

> Looknałem na googla kupa luda ma ten problem jak Ty na razie
> zrób weług tego co jest napisane w tamtym wątku.

Przepraszam ze dopiero teraz odpisuje ale nie mialem dostepu do netu
przez swieta.
Udalo mi sie wyeliminowac szum i trzaski z glosnikow. Nie mialej modulow
od dzwieku wkompilowanych w jadro. Do tego zainstalowalem ALSE 1.0.4 i
gra ladnie, lecz... Problem w tym ze w ogole nie moge zmieniac glosnosci
.. Jest ciagle na tym samym poziomie. Podobnie sprawaw sie ma z balansem.
Zaraz poszukam czegos na googlu ale jesli macie jakies sugestie ti piszcie.

wielkie dzieki
pozdrawiam
silv