[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Kernel 2.4.25 i siec

From: Stanisław Król <fxeby_malpka_pvpbzchgre.cy>
Date: Thu Apr 15 2004 - 20:25:46 CEST

Witam

Kompiluję jądro 2.4.25 i niestety nie mogę uruchomić sieci.
Pingi idą tylko do kart sieciowych w serwerze i nie dalej.
Ani do kompów w tej samej sieci, ani do bramy.
Na dystrybucyjnym kernelu 2.4.22 (Slackware 9.1) wszystko
hula.
Próbowałem różne ustawienia odnośnie sieci i nic.

W akcie desperacji podłożyłem nawet .config z 2.4.22
(znalazłem w /boot). Skompilowałem na jego podstawie 2.4.25.

Jedyne zmiany jakie zrobiłem to tylko karty sieciowe i driver
SCSI wkompilowałem w jądro.

Niestety, dalej to samo.
Powoli wymiękam.
Może jakieś sugestie?