[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Star Office 5.2 - problem - slack 9.1

From: <domin_p_malpka_interia.pl>
Date: Tue Apr 06 2004 - 23:05:02 CEST

Witam!
Mam pytanie dotyczace problemu z pakietem star-office 5.2
Nie wiem gdzie to powinienem wyslac. Odpiszcie wiec prosze gdzie moge to
pytanie skierowac lub odpowiedzcie.
Z gory dziekuje.

Oto pytanie:
Zainstalowalem Star Office 5.2 na Slackware 9.1
Po instalacji w arkuszu kalkulacyjnym cos zaczelo dziwnie sie zachowywac.
Oto blizszy opis zjawiska ;-)
wciskajac klawisz "a" otrzymuje znak " ' "
wciskajac "b" otrzymuje "a", wciskajac "c" otrzymuje "b" itd.
znaczy wyglada to jakby mi sie klawisze w klawiaturze poprzestawialy ;-)
literki sa o jeden przesuniete
zeby otrzymac "z" musze kliknac "{"

Co jest nie tak?
Mam standardowa klawiature "windowsowa".
W innych programach (m.in. Open Office 1.1) wszystko dziala poprawnie.

Dziekuje raz jeszcze
--
Pozdrawiam
Domin