[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Skretka Kabel Napiecie 220

From: Jakub \ <venom_malpka_nospam.venomski.com>
Date: Fri Apr 02 2004 - 14:43:48 CEST

Witam,
> mam ptanie mam serverek na slacku ,ale nie oto chodzi, chodzi mo o to jak
> moge puscic napięcie 220 do switcha kablem sieciowym
Jesli to ma byc same napiecie bez sygnalu komputerowego to po co uzywac
takich kabli skoro mozesz kupic zwykly kabel... nie badz zyla!
Jesli natomiast masz sygnal lan i chcesz do tego samego kabla podlaczyc
napiecie to nie polecam. Przy 12V sa niezle zaklucenia a 230V nie dosc ze
dlugo by nie podzialalo to jeszcze nic bys przez ten kabel z lana nie
puscil.

> wiem ze jest to mozliwe
Nie bardzo :) Chyba ze cos kosztem czegos.

Pozdrawiam,

--
Jakub "Venom" Żukowski
mobile: (+48 501) 065 632