[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: gimp...

From: Piotr Belniak <uszatan_malpka_a_to_wytnij_o2.pl>
Date: Thu Apr 01 2004 - 17:47:04 CEST

On Thu, 01 Apr 2004 10:41:05 +0200, Jiro wrote:

> a jak zrobic zeby mi zrobilo upgrade tylko tych bibliotek a nie calego
> gnome'a?

no przecież swaret się chyba pyta co ma zainstalować a co nie
(przynajmniej u mnie) - a jeśli się będzie upierał ze coś musi być
bo takie ma zależności to mu zainstaluj...
ja mu upgradowałem gtk* + gdk (nie wiem czy to było konieczne ale tak mi
się kliknęło :>) oraz glib* - i mi zadziałało.
Możliwe że jest jakiś bardziej fachowy sposób, o którym wiedzą tylko
lokalni guru - ale mi zadziałało - więc Ci podpowiadam :).

--
pozdrawiam
Piotrek