[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: XFree86 4.4.0 budowanie ze źródeł

From: Corvin <corvin.dun.wytnij.to_malpka_wp.pl>
Date: Thu Apr 01 2004 - 12:43:45 CEST

Udało mi się jednak przebudować, XFree86 czyli mam własne pakiety, przez
siebie budowane,
ze wspomaganiem rzecz jasna, ale zawsze :). Ale powiem tak i niedługo wrzucę
o to pytanie na grupę.
W Windows czcionki Bold mają automatyczy antialias, mozę ktoś wie jak to
zrobić w xft, brakuje mi dobrego przykładu.
O ile na wielkość czcionek to nie jest problem o tyle z tym na razie sobie
nie radze.

Pozdrawaim,

ps/ czy ktoś może wie co zrobić by czcionki stały się bardziej tłuste mam
mały monitor 15 i 1024*768
ustawiłem na razie (oczywiście w xml) font weight int = 210, ale jeszcze to
mi do konca nie pasuje.
Mam tez outline = true. Może point to pixel ratio ??