[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Kde i Xy... juz mam dosc...

From: Ktosik <niesmiertelny_malpka_o2.pl>
Date: Wed Mar 31 2004 - 19:16:21 CEST

> Wiesz co, Ty używaj dalej tego Windowsa, a nie będziesz miał problemów
> (chyba).

Stary - nie przesadzaj i nie badz az tak upierdliwy bo kiedys ktos Ci
odplaci tym samym. A ze w danym momencie wlasnie tak mi sie napisalo no to
sorry, inaczej nie potrafilem tego wtedy opisac a dla Ciebie sposob bardziej
lopatologiczny jak na prostego czleka przystalo...
czcionka - ma conajmniej 40px i jest dostosowana do rozidzlki wiekszej niz
800x600
okienka - 4x wieksze niz to co widac na ekranie
ikonki - analogicznie jak w okienkach

co ciekawe pasek na dole jest "dopasowany" czyli wyglada tak jak przystalo
do 800x600, natomiast jak klikne na jakies wysowane menu, to masakra - nic
nie widac :/

I TO MOJ PROBLEM, tak ciezko zrozumiec...? a jak zmieniam w samym kde to tez
nie pomaga...

Pozdrawiam