[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Nieudany przeszczep jadra

From: Stanisław Król <skrol_usunto_malpka_cicomputer.pl>
Date: Tue Mar 30 2004 - 12:38:55 CEST

Przemyslaw Karpeta <radar@acid.ch.pw.edu.pl> napisał(a) w
wiadomosci do grupy dyskusyjnej

> Brak Enhanced Real Time Clock Support (-> Character Devices)

Na pewno zaznaczałem tę opcję

> Bodajze SCSI Emulation - nie wiem, czy poza nagrywarkami cos
> z tego korzysta ?

Tutaj też zaznaczałem, ale to niewielki problem - nie
zamierzam korzystać z nagrywarki.

> Brak modulu ipt_unclean -> Netfilter

Niestety, nie mogłem znaleĽć tej opcji w menuconfig

> Podrzuc co wyrzuca ifconfig i route

Dzięki za dobre checi, ale to na razie niemożliwe.
Przygotowuję serwer na wizytę serwisu muszę wsadzić oryginalny
uszkodzony dysk. Ale z tego co pamiętam to ifconfig zwracał
normalnie to co powinno być...
route nie sprawdzałem, ale pewnie routingu nie było

Musimy z tym poczekać parę dni, aż mi wymieni± dysk.
Jeszcze nie wiem, czy nie zaaplikuję jajka 2.6.4...
wczoraj kompilowałem i sieć działa. Tylko moduł do eth1 nie
ładował się automagicznie, ale dopisałem do skryptu co trzeba
i poszło.

--
Pozdrawiam
Stanisław Król