[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Slack 9.1 + bootowalne iso

From: Pucek <pucek-spam-7_malpka_o-spam-2.pl>
Date: Mon Mar 29 2004 - 01:09:43 CEST

Witam!

Mam pewien problem.
Otóż wypaliłem sobie płyty Slackware 9.1 z obrazów iso i podczas ładowania z
płyty, po wybraniu wersji jądra, wywala mi, że nie może znaleźć prawidłowego
obrazu ramdysku.
Próbowałem, tą płytę wypalić kilkoma różnymi programami, spod WinXP i
Linuksa, i ciągle mam ten sam błąd. Próbowałem ładować z nagrywarki jak i z
cdromu.
Z kolei z płyty drugiej Slackware Live w ogóle nie chce załadować jądra...
:-/

Pliki z płyt czyta bez najmniejszego problemu.

Ma ktoś pomysł jak ten problem rozwiązać?

Pozdrawiam
--
Pucek
pucek7[małpa]o2[kropka]pl