[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: zmiana praw dostepu dla FATa

From: Corvin <corvin.dun.wytnijto_malpka_wp.pl>
Date: Sun Mar 28 2004 - 13:57:06 CEST

szary popełnił:

> nie mozesz zmienic uprawnien do poszczegolnych plikow bo to jest FAT.
> Mozesz zmienic uprawnienia do podmountowanego zasobu [man mount]

Akurat ten problem jest b. trywialny zobacz sobie archiwum pcol i apcoln.
Musisz poprawić fstab.
Było wielokrotnie, ale z drugiej strony te RTFM, już mnie też denerwują
ludzie nie chcecie odpisywać nie odpisujcie, nikt do czytania grup też nie
zmusza. Po za tym każdy post ma tytuł, jak widzicie że pytanie jest newbie
nie czytać, nie stresować się i nie robić RTFM. Pozatym te dyskusje o
kompetencjach to samo, chore, to ma być wolny system dla ludzi
inteligentnych i zapaleńców itd. Dzielimy się softem, wiedzą itd.

--
Pozdrawiam,
Corvin