[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Slackware current z X-4.4.0, kde-3.2.1, etc. a czcionki w konsole... ;-) heeeelp !

From: Tumi <tumi_malpka_man.pulawy.pl>
Date: Fri Mar 26 2004 - 15:12:33 CET

Cześć Wam :-)

nowy (z Tue Mar 23 18:18:41 PST 2004) - ciekawe updaty, fajnie że ktoś już
tę całą masę softu skomplikował. generalnie - suuuper.

prośba - ma ktoś sposób na czytelne, lub najlepiej Lunux-console, fonty do
szybkiego zaaplikowania w konsole (konsole z KDE) ?
liczyłem na szybki "upgrade", a tu co raz coś jeszcze do ustawienia.... ech.

jeszcze jedna prośba - nie odsyłajcie mnie do FAQ, nie każcie mi RTFM, czy
coś w tym stylu ;-)

Z pozdrowieniami
Tumi