[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

PROBLEM ????

From: Piotrek <niszczyciel_malpka_o2.pl>
Date: Fri Mar 26 2004 - 01:12:26 CET

Zainstalowlaem slackware 9,1 i mam takie pytaie gdzie trzeba ustawic
zeby mi sie ladowal odrazu do trybu graficzneego ;-) ??? bo jak narazie
to mi laduje tryb textowy i potem musze go sam przelanczac na graficzny
;-) a jak w KDE bo takei mam srodowisko graficzne ustawione / ustawialem
w tym calym centrum sterowanie w libo mam niby ustawione ze powinien
odrzu leciec z graficznym a nie leci nie wiem dlaeczego da sie to jakos
zmienic ??????

i nastepny problem ;-)) mianowicie jak mi sie wlaczy wygaszacz ekranu to
bardzo kuleje graficzna a mam gf-2mc400 a wygaszac juz sie tnie ;-((
probowalem sciagnac sterownik z www.nvidia.com/linux ale cos nie moglem
znalesc sciaglem jakis ale nie wiem jak gzainstalwoac bo ma dziwna
koncowke cos tam run ;-/ nie wie ktos skad mozna sciagnac takowy
sterownik ;-) ??

no i jeszcze jedna sprawa ;-)) w calym tym centrum sterowania mam
ustawiona czcionke:
Bitstream Vera Sans 14 ladnie wyglada ;-)) ale nie wiem czemu nie mam
wszystkich polskich znakow ;((((( nie wiecie jak to zmienic ??? w KDE
mam ustawiony jezyk POLSKI