[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Czy na 230MB zmiesci sie skromny Slack ???

From: Kuba, Wroc³aw <niteczka5de_malpka_usun.to.poczta.onet.pl>
Date: Sun Mar 21 2004 - 17:31:22 CET

Serdecznie Wam dziekuje !!! Troche mi to ulatwilo sprawe :-)

Tzn ukorzenilem sie w swoim przekonaniu, ze chyba da rade :-)

A jeszcze pytanko. Jakie jajo wybrac, bo chyba zawsze do normalnej instalki
bralem bare.i . Teraz jajko zajmuje mi 100 MB ale oczywiscie kupa smieci tam
jest. Niestety jeszcze jestem za bardzo newbie, zeby wiedziec co wywalic a
co nie :-)

Ale nic, najwieksza frajda sie nauczyc metoda prob i bledow, wtedy sie nie
zapomina, aczkolwiek jakies wskazowki mile widziane. Moze ktos juz ma jakies
ciekawe doswiadczenia.

W kazdym razie balszoje spasiba moi druzja :-) pozdrawiam,

--
...::: Kuba, Wroclaw :::..
...::: niteczka5de@BEZ.SPAMU.poczta.onet.pl :::..