[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

slackware current

From: Corvin <corvin.dun.wytnijto_malpka_wp.pl>
Date: Fri Mar 19 2004 - 21:45:51 CET

Ciekawe czemu tak na slackware.com zwolniono z nowymi pakietami
(przygotowania 2.6.x ??). KDE 3.2 które jest rewelacyjne są takie problemy
jak za duże okna m.in. w quanta i kmail (ustaweinia), da się to obejść jakaś
kombinacją klawiszy ale ich nie pamiętam. No sig faulty 11 też nie są
najmilsze. To co mnie denerwuje to nie zawsze jakoś mi działa kopiowanie
ctrl-c tylko muszę z menu, nie wiem czemu. Ponadto uwielbiam Slacka :)

 A i fwbuilder czy mozę ktoś zna inną aplikację analogiczną, nie wiem czemu,
fwb ma taki być rewelacyjny czy są inne konkurencyjne programy ???? bo fwb
ma koszmarne wymagania (m.in stare biblioteki), może się mylę i coś
marudzę ;), niewyspany jestem :).
--
Pozdrawiam,
Corvin