[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: konsola - i polskie znaczki

From: Damian Kołkowski <damian_malpka_kolkowski.no-ip.org>
Date: Wed Mar 17 2004 - 11:28:17 CET

* Piotr Belniak <uszatan@a_to_wytnij_o2.pl> [2004-03-17 10:04]:
> - jak widać powinno być ok - ale może coś jest nie tak z prawami
> dostępu? - no nie wiem - nie miałem wogóle prolemu w slacku 9.0 - w
> momencie upgreadu do 9.1 na tych samych configach zaczal sie wywalać -
> konsola w KDE po 5 sekundach znikała - teraz zainstalowałem od nowa
> sobie Slacka 9.1 i chciałem porzadnie go skonfigurować i nici :/

Wiesz ja się przejęzyczyłem, mianowicie:
- /etc/rc.d/profile.d/ - tego nie ma!
ma być i jest:
- /etc/profile.d/ - no i dobrze, że zaóważyłeś :-D

Dalej...

setfonta masz mieć jak nie masz, to przegrepuj MANIFEST i będziesz wiedział
gdzie jest i co zainstalować.

Co do konsoli z KDE to ustaw w niej fonta na innego niż ten standardowy i
będzie diałać!

_MYŚL_ na przyszłość !

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # http://kolkowski.no-ip.org/ #