[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: passive mode

From: KaRoL <karol_malpka_NOSPAM.iza.one.pl>
Date: Wed Mar 17 2004 - 10:56:30 CET

> czesc, mam slacka 9.1i problem z proftpd, konkretnie nie dziala passive
> mode, w pliku configuraycjnym zrobilem wpis PassivePorts 60000 60100 i te
> porty sa forwardowane na routerze ale teraz proftpd nawet sie nie
> uruchamia. Porty 20 i 21 rowniez sa forwardowane. Gdzie jeszcze moze byc
> problem?? pozdrawiam czayson

Skoro sie nie odpala to moze poczytał byś logi...ew mozesz pokazac co tam w
logu proftpd piszczy...mysle ze jak zajrzysz tam nie bedziesz mial problemu
z jego odpaleniem...

--
Pozdrawiam

* Karol 'PaN-X' Kłyciński * Linux Registred User : 333935 *
* karol@NOSPAMmelasa.pl * EKG : 217796 *
* http://www.karol.eu.org *