[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Nowy serwer.. Problem z SATA

From: Kaja Puto <kamjutka_malpka_o2.pl>
Date: Sun Mar 14 2004 - 22:00:32 CET

Użytkownik mode napisał:

> Czy komus sie udalo zainstalowac slackwara na tym dysku? Jezeli tak to w
> jaki sposob

to ja dam sposob dla osob bez glowy na karku ;)
moje dlugie uzeranie sie z tym problemem spelzlo na tym, ze musialam
tymczasowo odlaczyc to co siedzi jako hdc i hdd, aby sata wskoczyla
sobie na hdc :) po prostu nie pojdzie z czegos co nie jest hd(a-d).
pozniej sciagnij i skompiluj jadro 2.6, ktore widzi dysk jako sda i
mozesz z powrotem podlaczyc hdc i hdd ;)
to tak na byle jak, ale sposob znalazlam :) dlugo sie z tym zarlam i nie
  mam zielonego pojecia czy da sie jakos obejsc to zawieszanie sie

--
Kaja "kamjutka" Puto (InLoveWithAxlRose)
gg:432152 kamjutka@o2.pl