[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: instalacja... a raczej pewien problem ;]

From: Jiro <jiro_malpka_o2.pl>
Date: Thu Mar 11 2004 - 10:37:28 CET

Damian Kołkowski wrote:

> Tak, każdemu z urządzeń przypisujesz obsługę modułu w appendzie.
ok wpisalem ale tylko jedna nagrywarke, jesli chcem wpisac druga w lilo
to musze stworzyc nowa linijke i wpisac jeszcze raz dla drugiej
nagrywarki append czy wpisac to tak: append="hdc=ide-scsi hdd=ide-scsi"?

to nie wszystko... chcialem cos zgrac z plyty i wkladam ja do tej
nagrywarki ktora mam wpisana, ale niestety w /mnt/cdrom nic nie pokazuje
mimo ze na plycie jest sporo rzeczy :/
wpis w fstab dla tej nagrywarki wyglada tak:
/dev/cdrom /mnt/cdrom iso9660 noauto,owner,ro 0 0

dodam ze w /dev/ nie zauwazylem niczego takiego jak cdrom :/
bede wdzieczny za wszelka pomoc :]