[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

alsa post nr ... oj lepiej nie liczyc ktory;)

From: Kaja Puto <kamjutka_malpka_o2.pl>
Date: Thu Mar 11 2004 - 08:10:42 CET

A wiec, postepy sa, poniewaz subwoofer juz cos gada, a byl okres, kiedy
alsa sie posypala i nie slychac bylo nic ;) Najgorsze jest to ze nie
moge pobawic sie suwakami, doszukujac sie problemu w tym miejscu
poniewaz alsamixer zamiast pokazac moje intel8x0, pokazuje mi suwaki
glosnosci do mojego tunera tv (??).
Ktos ma jakis pomysl jak spytac go o sama karte (realtek alc658
wbudowana na plycie intela)? A kmix, po zainstalowaniu pakietow ze
s-current, crashuje. (Bo to byl glupi pomysl z tym instalowaniem, nie
przewidzialam ze jestem az tak glupia zeby nie potrafic usunac starych
pakietow ;) a i przy okazji jakby ktos wiedzial - jak ustawic pl jezyk w
kde? kojarze ze to jakis plik trzeba bylo zaedytowac, ale ktory, to juz
mi pamiec szwankuje.)
pozdrawiam spiaco i nieprzytomnie (jeszcze 2 dni i weekend.. ;))

--
Kaja "kamjutka" Puto (InLoveWithAxlRose)
gg:432152 kamjutka@o2.pl