[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

neostrada i problemy..

From: waxain <waxain1_malpka_wp.pl>
Date: Wed Mar 10 2004 - 13:53:24 CET

Witam

Mam taki oto problem:

Jestem szczęśliwym posiadaczem neostrady, mam postawiony serwer (na slacku)
na domowe potrzeby ;)...Niestety co pewien (nieokreślony) czas internet pada
(nie wracają tez pingi)...i trzeba zrestartować serwer, wtedy wszystko już
gra...
W momencie wywołania "ifconfig" adres IP jest: 127.0.0.1, oba interfejsy
(eth0 i eth1 są postawione).

Dla informacji mam też zainstalowany program "noip" dla aktualizacji adresu
IP (bo jak wiadomo jest zmienny)...Przypuszczam, że internet pada w momencie
aktualizacji tego właśnie adresu.

Czy wina leży po stronie TPSA, programu NoIP, czy też z jakiś innych
niewyjaśnionych przyczyn :)?
Za wszelkie informacje z góry dziękuje