[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

swaret glibc

From: Sebastian Kolos <hans2000_malpka_poczta.fm>
Date: Sun Mar 07 2004 - 12:30:14 CET

Witam

Czy ktoś z Was uaktualniał glibc lub cały system przez swaret ??
Otórz pobrałem sobie mysql i nie chce się uruchomić poniważ glibc są
stare mam Slack 9.0 , postawiony ma routerze (marne P90 dlatego nie che
kompilować ze źródeł), zastanawiam się na upgradem całości poprzez
swaret --upgrade - czy ktoś to robił i czy są jakieś kłopoty z tym
skryptem - ten router nie może zdechnąć !! :)

Na komputerze na którym pracuje używam Debiana, na routerach mam Slack:)
na Debian apt-get działa doskonale jestem ciekaw czy swaret też sobie
tak dobrze radzi z upgradem.

--
# Pozdrawiam Sebastian Kolos e-mail: hans2000(at)poczta.fm #
# Gadu-Gadu: 2540160 jabber: hans2000(at)chrome.pl #