[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: pakiety

From: KaRoL <karol_malpka_NOSPAM.iza.one.pl>
Date: Sat Mar 06 2004 - 20:18:25 CET

> Ma może kto¶ liste pakietów jakie trzeba zainstalować aby serwer pod
> slackware działał poprawnie???? Bez sendmaila i samby. proszę poradĽcie.
> Chodzi mi o te najistotniejsze a nie np o vi czy pine ale o takie które
> s± niezbęde do działania systemu. Aha i oczywi¶cie x też będ±.

Zartujesz prawda ? Powiedz ze zartujesz bo jak nie to jestes freak ? Kazdy
admin istaluje pakiety pod siebie pod uzytkownikow pod funkcje jakie serwer
bedzie wykonywał...Listy o któr± pytasz NIEMA ;)

--
Pozdrawiam

* Karol 'PaN-X' Kłyciński * Linux Registred User : 333935 *
* karol@NOSPAMmelasa.pl * EKG : 217796 *
* http://www.karol.eu.org *