[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

samba

From: misiek <hondashadow_malpka_poczta.fm>
Date: Tue Mar 02 2004 - 19:15:20 CET

Czy jest mozliwe aby komputer ( 2k ) mogl sie logowac na serwer samby (
slack ) bez podawania samby, umni jest to tak gdy uruchamia sie win2000
nastepuje w miedzy czasie polaczenie do samby i prosi o podanie hasla , po
podaniu system 2k sie uruchamia. Ja chcialbym tak zrobic zeby nie trzeba
bylo podawac hasla, zeby 2k logowal sie samodzielnie bez mojej wiedzy.
To moj plik konfiguracyny smb.conf

# Global Settings :
[global]
workgroup = Workgroup
server string = Samba Serwer
interfaces = 192.168.1.1/24
bind interfaces only = Yes
security = DOMAIN
encrypt passwords = Yes
update encrypted = Yes
unix password sync = No
log file = /var/log/samba/log.%m
max log size = 50
deadtime = 60
socket options = TCP_NODELAY SO_SNDBUF=8192 SO_RCVBUF=8192
load printers = No
logon script = %u.bat
logon path = /home/samba/netlogon
domain logons = Yes
os level = 0
preferred master = True
domain master = True
dns proxy = No
wins support = Yes
hosts allow = all
[netlogon]
path = /home/samba/netlogon
hosts allow = 192.168.1.
browseable = No
exec = csh -c '/sbin/utworz_skrypt %u' &
[cdrom]
path = /cdrom
[win2000]
comment = Win2000