[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

problem z graf

From: _ooo_ <o1o1o1_malpka_gazeta.pl>
Date: Mon Mar 01 2004 - 16:52:28 CET

Witam,

Zainstalowalem sobie Slackware 9.1 i mam problem z wlaczeniem X'ow. W trybie
tekstowym (jako root) wpisuje startx. Nie wiem dokladnie co sie dzieje, bo
moj monitor pracuje max. w 800x600 i prawdopodobnie zmienia sie po tej
komendzie na wyzsza, lecz na 99% jest czarny (pusty) ekran. W trakcie
instalacji podawalem rozdzielczosc 800x600@32.

Wczesniej mialem tylko troche Mandrake.

Moja karta graf: GeForce 2 MX 400;

A wiec moze to byc przyczyna tego, ze Linux nie wykryl poprawnie mojej karty
graficznej?? Jesli ktos moglby mi pomoc i podsunac jakies rozwiazanie bede
wdzieczny.

Z gory dziekuje.