[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: problem z ftp

From: misiek <hondashadow_malpka_poczta.fm>
Date: Sun Feb 29 2004 - 21:40:43 CET

Użytkownik "grego" <grepe@poczta.nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c1tc5d$si2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bez logowania sie nie da :)
> Nawet wchodzac anonimowo logujesz sie po prostu jako anonymous z adresem
> e-mail jako pass.
>
> Jaki masz cel? Do czego Ci takie logowanie? Co chcesz osiagnac? W jakiej
> przegladarce to wpisujesz?

> (ciah)
> Nie analizowalem tego konfiga. Mysle, ze dam Ci dokument o proftpd,
> przeczytasz i pocwiczysz jak postawimy serwrek :)

> Wiecej zalezy od tego, jak skonfigurowany jest serwer z ktorym sie
> laczysz a nie ten, z ktorego sie laczysz :)
>
> Mam nadzieje ze niedlugo ten temat przerobimy :)

chodzi mi o cos takiego wlasciwie to sa dwie zeczy i myslalem ze poprzez
proftpd to zalatwie, a mianowicie
1) chcem uzyskac cos takiego ftp.slackware.at
 - chodzi mi o wybrany katalog na serwerze zeby mozna bylo sciagac pliki ,
tak zeby kazdy mogl wejsc bez logowania, dokladnie jak ten link
ftp.slackware.at

2) mam strone www i postawilem apacha
 - jednak nie moge sie zalogowac przez np: Total Commander zebym mial
dojscie do plikow, wiem ze do tego potrzebne jest jakies konto tj. na innych
serwerach dostajesz nazwe konta, haslo i pojemnosc konta.

chcem uzyskac te dwie rzeczy ...