[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

instalacja slacka i mysz

From: morion <morion_malpka_wp.pl>
Date: Fri Feb 27 2004 - 00:29:37 CET

witam.
po zainstalowaniu slackware 9.1 pojawił mi sie takowy problem... nie działa
mysz....
niby wszystko ok... w konsoli mysz sie porusza.... ale startx i.... przy
pojawieniu sie ekranu powitalnego kursorek jest, by nagle przy poruszeniu
myszką zrobić unik w stylu ufo i zniknąć.... nie wiem czemu tak jest ale
mysza nie smiga pod KDE, nie wiem czy to wina kde czy moja... mysz logitech
pilot na ps2, działa na com2 i niby to mam ustalone.. zresztą da sie to
ustawić w /var/log/setup/setup.mouse .... nie wiem gdzie tkwi problem....
ale jak w centrum sterowania KDE w ustawieniach peryferii>>x...coś tam...
ustawiałem monitor, kartę i takie tam...ustawiałem też mysz... i jak wchodzę
w ustawienia mychy to nie rozpoznaje konfiguracji i ma defaultowo ustawione
na usb.... tyle co zauważyłem... ma ktoś na to receptę?
dziekuję z góry za wszelką pomoc :)))
pozdrowionka