[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slackware 9.1 na i865 SATA

From: gawda <USUNWIELKIELITERYgawdaNIEPRZYJMUJESPAMU_malpka_poczta.ats.pl>
Date: Thu Feb 26 2004 - 06:59:09 CET

Użytkownik "gawda" <gawdaNIEPRZYJMUJESPAMU@poczta.ats.pl> napisał w
wiadomości news:c1f74r$iac$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam problemy z instalacja Slackware 9.1 na plycie z chipsetem i865
> (bodajze P) i kontroloerem SATA. Po zabootowaniu komputera z plyty
> instalacyjnej otrzymuje nastepujace komunikaty:

[...]

From: "gawda" <USUNWIELKIELITERYgawdaNIEPRZYJMUJESPAMU@poczta.ats.pl>
Newsgroups: alt.pl.comp.os.linux.slackware
Subject: Re: Slackware 9.1 na i865 SATA
Date: Thu, 26 Feb 2004 06:59:09 +0100

> [...]

> Po czym proces ladowania staje i wisi. Na Fedora Core instalator
> ladnie sie bootuje wykrywajac SATA. Czy kto mial podobne problemy?

Sciagnalem i uzylem dodatkowego obrazu dyskietki - sata.i. Proces
bootowania z dyskietek i wykrywania ICH5 i dysku SATA zakonczyl sie
pomyslnie.

Teraz jednak mam inny problem. Aby instalator na cos sie zdal, to musze
miec podmontowany dysk SATA, po procesie bootowania tak sie jednak nie
dzieje. O ile sie nie myle, to dysk SATA w systemie powinien byc
dostepny przez pliki urzadzen /dev/sdx, czy tak? Takich plikow urzadzen
nie mam po zbootowaniu z dyskietek, wiec nie moge podmontowac partycji z
mojego dysku. Prosze o jakies wskazowki odnosnie rozwiazania powyzszego
problemu.

p.