[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: pare pytan po przesiadce

From: Krzysztof Florek <orlandu_malpka_mpoczta.net>
Date: Wed Feb 25 2004 - 13:57:51 CET

kesser claimed:
> 1) swaret po komendzie update pobiera liste pakietow tylko z pierwszego
> serwera w pliku konfiguracyjnym, przez co nie mam dostepu do innych
> pakietow np. mplayer itp.? Chyba ze takich serwerow z innymi pakietami nie
> ma?

REPOS_ROOT=LinuxPackagesDOTNET%ftp://ftp.linuxpackages.net/pub/Slackware-9.1
możesz też poszukać innych.

> 2) Problem po instalacji k3b:
> k3b
> k3b: error while loading shared libraries: libfam.so.0:
> cannot open shared object file: No such file or directory
> Nie mam pojecia gdzie ta biblioteke znalezc (swaret tu nie pomaga)?

Brak fam www3.linuxpackages.net/packages/Slackware-9.1/robert/fam/fam-2.7.0-i486-1rob.tgz

http://www.linuxpackages.net/ , http://packs.slack.it/
pozdrawiam
--
http://www.markom.krakow.pl/~orlandu/