[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: eterm

From: voovoo <voovoo_malpka_nicwiecej.nie.bedzie.pl>
Date: Sat Feb 21 2004 - 23:50:09 CET

misiek wrote:
> Witam
>
> probuje zainstalowac paczke Eterm no ale u mnie jest to dziwnie,albo po
> prostu nie wiem jak to zainstalowac, rozpakowalem pomyslnie ale jak to
> skompilowac, tak samo jest z moim poprzednim postem a mianowicie KADU
> tez rozpakowalem ale nie ma zadnego pliku instaluj tak jak mowi faq dla
> kadu. Moze wiecie jak zainstalowac Eterm-0.9.2burn-i686-1.tgz i
> kadu-20031019-i386-1spec.tgz ?
>
> pozdr

misiek wyrzuc to co palisz :)

po co rozpakowujesz paczke tgz-owa ????
# instalpkg Eterm-0.9.2burn-i686-1.tgz i that's all.( oczywiscie jako root )
tylko bedzie ci jeszcze pare rzeczy potrzebnych tj np:
freetype-1.3.1-i386-1.tgz
imlib2-1.1.0-i386-1.tgz
libast-0.5-i386-1.tgz

lub wyzsze wersje , chyba ze juz masz zainstalowane wszystko :)

a tak btw to ktore slaka masz zainstalowanego

pozdro