[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

2.6.3 oraz eagle-1.9.3

From: Hercules <hercules_malpka_kki.net.pl>
Date: Fri Feb 20 2004 - 00:14:10 CET

Hey!
Ponoć da się to odpalić, lecz po 5h mam już dosyć!

Gdzie może być błąd. Skompilowałem sterownik, tak wygląda sytuacja:
Module Size Used by
ppp_async 10016 0
ppp_generic 23464 1 ppp_async
slhc 6304 1 ppp_generic
eagle_usb 109408 0
uhci_hcd 30120 0
usbcore 92404 4 eagle_usb,uhci_hcd
3c59x 35400 0

Kompilowałem statycznie i hotplug. Jedno i drugie działa. Modem
synchronizuje się, lecz po wydaniu polecenia:
$ startadsl

Otrzymuję błędy:
Feb 19 22:52:57 mateo pppd[2266]: Couldn't get channel number: Input/output
error
lub czasem dla odmiany:
Feb 19 22:43:20 mateo pppd[1889]: ioctl(PPPIOCGFLAGS): Inappropriate ioctl
for device

Nie ukrywam, że nie mam dużej wiedzy na temat pppd (na temat jego
konfiguracji). Korzystałem z procedur instalacyjnych zawartych w
sterownikowych.
Czekam też na pytania, bo na pewno trochę przy mało tych informacji
zamieściłem. System buduję w oparciu o Slackware 9.1, ale jak widać,
wymieniam fragmenty.

Pozdrawiam,
HERCULES
hercules@kki.net.pl