[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Lokalny DNS i mysql na slaku ?!

From: Piotr 'judash' Kostrzewa <hawat_malpka__CUT_wp.pl>
Date: Wed Feb 18 2004 - 11:02:28 CET

Stało sie to Tue, 17 Feb 2004 01:11:29 +0100, Krzys-iek wykrzyczał:

> Wesoly <wesoly@klu..one..pl> napisal nam:

> pytanie o mysqla juz nie wazne, google pomogl. Lokalny dns pozostaje otwarty
> bo nie znalazlem.

Khem. Mogę sie mylić bo bogiem w tym nie jestem. Rozpoznawanie nazw
lokalnych w sieci windows jest robione przez sieciowe rozszerzenia windows.
Potrzebujesz kontrolera domeny windows -> samba.
A jeśli chcesz żeby w linuxie pięknie działało ping nazwa_hosta to
po prostu dopisz co trzeba do pliku hosts. To najbardziej łopatologiczne
wyjście.

Pozdrawiam.
Piotr.