[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: problem z ip tables

From: ..::80un\(33rR::.. <md_malpka_spam-won.datacom.pl>
Date: Wed Feb 18 2004 - 09:54:07 CET

Użytkownik "Maciek" <maciej@wa.home.pl> napisał w wiadomości
news:c0t6s8$1ee4$1@mamut.aster.pl...
> Witam.

Czesc.

> problem polega na tym ze jak sie zaladuje to nie mam dostepu do internetu
> komputera ktorym sie dolaczam do linuksa (samba + dhcp) i nie pobiera mi
ip
> z dhcp. Jakiego wpisu tu brakuje lub co jest zle??

Wyglada na to, ze nie przepuszczas DHCP. Musisz dodac:
iptables -A INPUT -p tcp --sport 68 --dport 67 -j ACCEPT
iptables -A INPUT -p udp --sport 68 --dport 67 -j ACCEPT

Regulki dla OUTPUT powinny zostac zalatwione przez state.

A tak wogole to mozesz skrocic nieco swoj plik, podajac dla state argumanty
RELATED,ESTABLISHED w jednym wierszu, oddzielone przecinkiem.

pzdr,
...::80un(33rR::..