[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

[Spam] Zaginęli nasi przyjaciele - Pro¶ba o pomoc

From: Wojtek <dialoggt_malpka_poczta.onet.usunto.pl>
Date: Mon Feb 16 2004 - 15:44:08 CET

Przepraszam, normalnie bym tego nie zrobił.
Wojtek

W ubiegły czwartek zaginęli nasi przyjaciele Gosia Łodej-Studzińska i jej
m±ż Paweł.
Ostatnio widziano ich w ubiegły czwartek (12.02).
Mieszkaj± na ¦l±sku i tam ich ostatno widziano nic więcej nie wiadomo.

Serdecznie prosimy popatrz na ich zdjęcia tutaj www.dialoggt.republika.pl