[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Nowy kernel a skrypt rc.inet1

From: macka <mmacka_malpka_*usun_to*.wp.pl>
Date: Fri Feb 13 2004 - 17:31:53 CET

> No i jakie sa przeciwskazania do 2.6?, ja bym chetnie sobie
> wrzucil 2.6 na serwa ale mam slaka 9.0 i nie chce mi sie
> kombinowac z poprawkami i obsluga 2.6...

Zastanawialem sie czy na routerze ma sens eksperymentowac z 2.6 skoro z tego co wiem kod
sieciowy jest ten sam (?). Wydaje mi sie , ze nowosci i ulepszenia w 2.6 nie przydadza sie na
routerze. Poza tym ten pecet ma 96MB a nie jestem pewnien czy cos w temacie zapotrzebowania
na zasoby sie zmienilo w nowych kernelach.