[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Nowy kernel a skrypt rc.inet1

From: Jarosław Siebert <jsiebert_malpka_poczta.wp.pl>
Date: Wed Feb 11 2004 - 09:13:28 CET

On Tue, Feb 10, 2004 at 02:58:24PM +0000, macka wrote:
> Witajcie
>
> Mam dziwny problem.(Slack 9.1) Do konfiguracji 2 kart sieciowych wykozystuje rc.inet1 plus
> oczywiscie odpowiednie wpisy w rc.inet1.conf.

> Wyglada to tak , ze jesli uruchamiam peceta na starym kernelu to interfejsy sa automatycznie
> konfigowane przy starcie, natomiast gdy wybiore podczas bootowania nowo skompilowane jadro to
> po zakonczeniu ladowania sytemu nie zostaja skonfigorowane. Musze wtedy recznie odpalic
> rc.inet1.
>
> Z gory dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam

to rzeczywiście dziwny problem, mam jajo 2.6.X i wszystko działa.
Prześledź rc.inet1 - dodaj jakieś komunikaty testowe by się przekonać na
którym etapie nie chce skonfigurować interfejsów i wszystko będzie jasne.
Upewnij się, że rc.inet1 jest wywoływany - dziwne by było gdyby kernel go
pomijał. w Samym skrypcie zanim podniesie interfejsy sprawdza ich obecność w
/proc - może tu coś się zmieniło? może kernel z opóźnieniem uaktualnia /proc?

pozdrawiam
        iu1j4

--
             :: Jarosław Siebert ::