[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

oidentd

From: karsen <karsen_malpka_WYWALTOirc.pl>
Date: Wed Feb 11 2004 - 07:35:38 CET

Heyka, w Slacku 9.1 zainstalowalem oidentda. Skonfigurowany jest
poprawnie ale nie wiem jak mam go wlaczyc, poniewaz zamiana linijki auth
w pliku inetd.conf na duzo sie nie zdala bo wtedy oidentd nie dziala.
Wszystko jest okej jesli po wlaczeniu kompa zamkne proces identda i
wydam komende "oidentd -u nobody -f -m". Wtedy oidentd dziala dobrze ale
znowu nie mam np FTP .. ale jesli jeszcze wydam komende "inetd" dziala
poprawnie oidentd i inetd.... nie wiem jak mam zrobic aby komp przy
wlaczaniu najpierw wlanczal oidentda a potem inetd, bo na odwrot nie
dziala... :))

pozdro