[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Ukrycie nazwy i wersji serwera.

From: Maciek <maciek_malpka_mikro.eu.org>
Date: Tue Feb 10 2004 - 01:08:39 CET

(...)

> Kolego, wyluzuj. :-)

A nie zalala by Cie krew???
Szukam tego kabla i nie ma...... qrde co mam zrobic.... jedyny kabel jaki
mam od kosmosu (czytaj Anteny satelitarnej!!!) Dochodzi do tunera
satelitarnego. Loguje juz cala transmisje od conajmniej 2 godzin (mam
cyfrowy tuner) i nie ma wzmianki o ProFTPD. Malo tego f-zlaczka jest tak
zakrecona, ze bez kombinerek jej nie odkrece, kombinerki mam w samochodzie,
mieszkam na dziesiatym pietrze, winda nie dziala od rana (nic dodac nic
ujac).... Mialem zamiar uciac kabel nozem, ale moja zona chcac ogladac film
broni tego majac w rece jeszcze dluzszy noz (byla wczesniej w kuchni).....
Rozumiesz teraz moj brak luzu??? Jakis tam ProFTPD, a mnie to grozi
smiercia, wiec zrozum, i nie kaz mi sie luzowac. (prosze)

Pozdrawiam Maciek

PS

Na dodatek Warka sie skonczyla, a to najwiekszy problem na dzis