[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Ukrycie nazwy i wersji serwera.

From: Maciek <maciek_malpka_mikro.eu.org>
Date: Tue Feb 10 2004 - 00:31:05 CET

(...)
> Ostatecznie pozostaje trzecia mozliwość: znaleźć kabel łączący z
> kosmosem, z którego wysysa wpis, i go odlączyć ;)
(...)
I o takie wlasnie odpowiedzi chodzi nam wszystkim na tej grupie....
Gratulacje!!! Sami bysmy na to nie wpadli, dziekujemy Ci o NASZ GURU, ze
zwrociles nasze myslenie we wlasciwa strone.
Pisz jak najczesciej.... Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo pomagasz
kazdemu. Dziekujemy Ci o Panie.

Pozdrawiam Maciek.
PS
Dlugo nad tym myslales? Ja nie wpadlem na to, do poki nie przeczytalem
Twojego postu.