[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Jak wylaczyc HD w slackware ?

From: Maciej Bliziński <nie.pisz_malpka_na.to>
Date: Sun Feb 08 2004 - 17:03:19 CET

On 2004-02-08, amigancik <szpotowicz@op.pl> wrote:
> Mam zainstalowanego Slackware 9.1 na IBM 300PL chce by po zadanym
> czasie wylaczal sie dysk. Poniewaz nie moge (nie daje sie - zrobic
> tego z biosu...?) chcialem zapytac jak to zrobic z poziomu linuxa.

A jeżeli system będzie potrzebował tego dysku? Na przykład będzie chciał
użyć swapa, albo czegokolwiek innego? A może ma jakieś dane w buforze
i chce je zsynchronizować?

Myślę że system sam powinienem o tym decydować. Może opcja -S w hdparm.

Jest też opcja siłowa, która robi to, o czym piszesz, -Y

--
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
(Whatever is said in Latin sounds profound.)