[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: bind iptables - zly adres?

From: Piotrek G. <[BEZ_SPAMU>
Date: Fri Feb 06 2004 - 01:27:31 CET

No pewnie ze sprawdzilem, bo juz wszedzie szukam, ale nie dziala. A co do
tej klasy /16 to masz racje, ale tez to sprawdzalem, tzn. tez ustawialem
tylko dla tych 2 ip.
Ja sadze ze to ktoras uparta regulka w firewallu blokuje... Tylko nie wiem
ktora, i nie wiem dlaczego dla 0/0 dziala. Poza tym jest "iptables -I" a to
znaczy ze ma wrzucic ta regulke na poczatek, a kolejnosc sie liczy.

pozdrawiam
Piotrek