[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

PROCMAIL

From: cut-it <jakubra(cut-it)_malpka_go2.pl>
Date: Thu Feb 05 2004 - 20:01:15 CET

Witam i prosze o pomoc bo mnie juz krew zalewa. Czy ktos uprzejmy moze
mi wyjasnic dlaczego nie dzialaja mi pliki .procmailrc w katalogach
uzytkownikow??? Kiedy dodam pewne 2 linijki do pliku /etc/procmailrc
to wszystko jest ok, ale kiedy wywale je z /etc/procmailrc i dodam do
/home/user/.procmailrc to juz nie dzialaja??? To ma byc powiadomienie
o poczcie na sms
Ponizej moje pliki
/etc/procmailrc
VERBOSE=on
SHELL=/bin/sh
LOGFILE=/var/log/procmail.log
MAILDIR=$HOME/Maildir/
DEFAULT=$MAILDIR

/home/user/.procmailrc
:0 c * !^FROM_DAEMON
| /home/qba/miasto.pl

Zaznaczam, ze te 2 linijki, ktore maja wysylac sms sa spoko, bo jak je
przeniose do /etc/procmailrc to dzialaja bez problemu

Tak wyglada log kiedy wszystko dziala, czylli kiedy wszystko jest w
pliku /etc/procmailrc
procmail: Assigning "MAILDIR=/home/qba/Maildir/"
procmail: Assigning "DEFAULT=/home/qba/Maildir/"
procmail: Skipped "* !^FROM_DAEMON"
procmail: Assigning "LASTFOLDER=/home/qba/miasto.pl dupa"
procmail: Assigning
"PATH=/home/qba/bin:/bin:/usr/bin:/usr/local/bin:/usr/bin/X11"
procmail: Executing "/home/qba/miasto.pl,dupa"