[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slackware

From: Maciek Rybicki <garfie_malpka_SPAM.NIET.inter.wroc.net>
Date: Wed Jan 28 2004 - 17:59:48 CET

begin 2 RockY napisał(a):

> Wiem, ze wielu uwaza Slackware za najstarszego, ale wystarczy przeczytac
> jego histrorie i dowiesz sie, ze Slackware powstal po usoskonaleniu
> bledow dystrybucji bazowej. Torvalds np. pracowal nad Minixem w czasach
> gdy Slackware chyba nie bylo nawet w planach.

Eh, no. Nigdzie nie napisałem przecież, że Slackware jest najstarszą
dystrybucją *w ogóle*. Cały czas chodzi mi to, że jest on najstarszą
dystrybucją z popularnie używanych. Z pewnością było przed nim wiele innych,
mniejszych... ale się tak nie spopularyzowały i rozłosły jak nasze ulubione
distro :)

--
Greetz,
Maciej "GarFie" Rybicki | E-Mail&&JID: garfie at inter dot wroc dot net