[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Samba i profile w XP

From: Mirek <solowiej_malpka_UT.prz.edu.pl>
Date: Wed Jan 28 2004 - 08:10:59 CET

Witam wszystkich grupowiczów.
Mam taki sobie problemik. Rozwiązałem poniekąd problem z logowaniem się do
domeny, stawiając sambe 2.2.8 i konfigurując ją jako PDC.

Jednak przeczytałem na jakiejśc grupie, że są problemy z obsługą Win 2K (z
sp4) i XP (z sp1). Tak więc w związku z tym poczytałem sobie dalej i
poradzono zainstalowanie samby 3. Mam w związku z tym pytanie. Czy warto
przeinstalować sambe i czy tym samym mam szanse na rozwiązanie problemu
logowania sie z Win 2k/xp (z serwisami). Pytanie moje wzięło się stąd, że
dla Wina 2k z sp3 wszystko mi chodzi ekstra. Mam profile mobilene i nawet
działąją. Niestety dla wspomnianych winów z serwisami 4 i 1 pokazuje sie
komunikat, że nie może założyć pliku profili. Proponuje założenie
tymczasowego.

Dokladnie mowiac pokazuje mi sie to:
System Windows nie załadował profilu, ponieważ kopia serwera folderu
profilów już istnieje i nie ma poprawnych zabezpieczeń. Użytkownik bieżący
lub
grupa administratorów musi być właścicielem folderu. Skontaktuj się z
administratorem sieci."

Proszę o pomoc

Mirek